E-poe kasutustingimused

1. Ostukorv/Tellimus lehel saab soovi korral veel muuta ostukorvi sisu. Pärast tarneaadressi sisestamist ning tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei saa ning ostukorv tühjendatakse toodetest. Kui katkestate tellimuse pärast tellimuse sisestamist, tuleb kaubad ostukorvi uuesti valida. Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud võib alustada maksmist.

2. E-poes saab maksta panga ülekandega Teile koostatud arve alusel, mis saadetakse Teile peale tellimuse kinnitamist e-mailile.

3. Müüja võib nõuda ettemaksu kuni 50% kauba hinnast, ülejäänud summa tasub tarbija pärast kauba kättesaamist.  Ettemaksu hulka  loetakse mistahes summat, mida tarbija peab enne kauba kättesaamist tasuma.

4. E-poes esitatud tellimused vaadatakse läbi samal tööpäeval ning tarneaeg hakkab kehtima kohe peale makse laekumist Audiofookus Oü arveldusarvele.

5. Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal olenevalt tarne viisist ja vastavalt kauba saadavusele. Tavaline tarneaeg on 5 päeva. Juhul, kui mõne toote puhul kulub tellimuse täitmiseks rohkem aega, võtame Teiega kindlasti ühendust. Kaup antakse üle vaid ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle vaid kokkuleppel ostjaga.

6. Tarbijal on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast kaup tagastada ja saada tasutud raha tagasi (v.a. transpordikulu) tingimusel, et toodet ei ole kasutatud ega rikutud.

7. Kauba tagastamiseks tuleb saata e-kiri aadressil kalev[ät]audiofookus.ee või võtta meiega ühendust meie E-Poe "Kontakt" lingi abil. Kirjas peab olema järgmine info: tagastatav kaup, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda. Kauba eest tasutud summa tagastatakse ostja arveldusarvele viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest müüjani.

8. Ostjal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul, mis ei vasta pakutud näidisele või on puudustega, esitada kaebus ning kaup tagastada. Puudusega kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale kaebus kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Et hilisemaid probleeme oleks lihtsam lahendada, peaks tarbija säilitama kindlasti ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Audiofookus e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja probleemi lahendamata jätta.

9. E-poest ostetud kaupade või teenustega seotud kaebused tuleb edastada aadressile: Audiofookus OÜ, Vana-Mustamäe 2 Tallinn 11611 või e-posti aadressile:kalev[ät]audiofookus.ee. Kauba võib tagastada eelnimetatud aadressile või tuua Audiofookus kauplusesse.

10. Puudusega kauba korral on tarbijal õigus:
         1. Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.
         2. Nõuda ostuhinna alandamist või lepingust taganemist, juhul kui:
          * müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada,
          * parandamine ebaõnnestub,
          * müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud,
          * kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

       
11.Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.

12.Kui kaubale kehtivad seaduses sätestatust soodsamad garantiitingimused (müügigarantii), siis antakse nimetatud tingimused koos vastava kaubaga kirjalikult kaasa.

13.Teave tellimuse kohta: telefonil. 50 19 488 või e-posti aadressil yllar[ät]audiofookus.ee